luni, 21 iunie 2010

To the moon and back.

După ce am lipsit cam o săptămână cu "bloggingul", m-am întors în sfârşit!
Săptămâna asta mi-a fost ocupată cu tabăra, una dintre cele mai tare chestii la care am participat vreodată. I mean, am râs cât pentru luni de zile, poate chiar ani.
După cum se şi cădea, n-am plecat din prima (adică la 9 şi ceva), ci pe la 10, când a venit autocarul, şi din Iaşi am ieşit deabea pe la 11 jumătate-12 fără un sfert. Am ajuns pe la 1 şi ceva, în final, la Muncel.
Eu cu Cami, Simona şi Raluca am ocupat o cameră într-o vilişoară nouă şi neocupată până în momentul respectiv. Trebuia să o iniţiem, nu? Pentru că în final Simi a pârjolit salteaua(saltelele) cu bricheta, au căzut vreo două şuruburi de la dulap şii cred că la o încercare mai înflăcărată de a te aşeza pe pat, or să sară şi câteva arcuri.
Ca în orice tabără, a fost şi pastă de dinţi- meh, eu am fost singura care s-a trezit cu pastă de dinţi pe pernă. Cami şi Andrei îmi promiseseră că or să-mi joace o festă meschină, iniţial cu o melodie de pe telefonul Cameliei la care ea a fost nevoită să abdice, pentru că i l-am ascuns sub perna mea. *cough* Eu vroiam să dorm. Gândiţi-vă că m-am trezit cu râsete isterice în ureche, şi am ţipat puţin să tacă, apoi am dat să mă întorc pe partea celalaltă şi mi-am dat seama că ceva era în neregulă, aşa că la o privire mai atentă... Aveam pastă de dinţi pe faţă, păr, pernă, cearşaf, şiii pe pantaloni- asta nu ştiu cum a ajuns acolo, că ei îmi turnaseră jumătate de tub numai pe pernă.
Oricum, pentru că simţeam că trebuie ţipat la chestia asta am ţipat, apoi am început să râd, pentru că era amuzant la o adică, şi apoi când am auzit că îmi repromit experienţa, m-am dus la dirigă. *meeeeeh*
În tabăra asta am văzut şi primul primele mele filme horror- mai precis "Constantine" şi "Drag me to hell"( jumătate din fiecare, pentru că, din cauza gălăgiei Andrei a zis că vizionăm partea a doua din Costantine a doua zi- şi nu am vizionat-o, şi pentru că la Drag me to hell fetele au fost prea speriate pentru a reuşi să se uite la tot filmul *cough*). În altă ordine de idei, Constantine numai horror nu a fost- cine ar putea să se sperie într-un film cu Keanu Reeves?!- şi în Drag me to hell au fost doar vreo câteva momente scâboase, şi nicidecum înfricoşătoare.
Vineri a fost focul de tabără unde am cântat, chipurile, la chitară...
Am jucat Twister pentru prima dată în viaţă, şi Rummy (Cami a învăţat să joace, de altfel). Am ascultat poveşti de-ale doamnei diriginte şi profei de muzică, Cami, Raluca şi Andrei au învăţat să întrebe "Cum te cheamă?" în rusă (Oh, God Damnit), Sim a căzut pe sub chestia cu scaune care se învârte în timp ce o învârtea...
Andrei a stat cu Ştefan şi Teo, un băieţaş tare simpatic mai mic cu vreo 2-3 ani ca noi, care ne-a distrat toată tabără şi care s-a găsit cu fane pe la sfârşit. Eu cu Cami am început să compunem o melodie- instrumentalul şi prima strofă sunt deja gata, mai avem de scris a doua strofă şi referenul), şi Sim şi cu mine am scris altă melodie care, la fel ca cea Cameliei şi a mea, are tot intrumentalul şi prima strofă terminată.
În tabăra asta am dormit cu Cami (eu în poziţia de comunicare cu Andrei *cough*),şi în seara aia am jucat Step pe perete), şi cu Sim, care s-a trezit cu vreo 3 cârcei şi umărul amorţit.
Am avut şi două laptopuri, ale Andradei *parcă* şi al lui Andrei, dar nu le-am agasat prea mult pentru că nu aveam internet stabil, cu semnal- da, am avut modem. Semnal nu a prea fost, decât pe anumite balcoane...
Ţânţarii au dat iama şi prin haine, şi ne-am soldat cu muşcături pe toată zona corpului.
Hah... nu ştiu ce altceva aş mai putea adăuga- probabil o să dau un edit mai târziu cu întâmplări care mi-au scăpat acum-, decât că m-am distrat al năibii de bine şi că îmi iubesc nespus de tare colegele de cameră!
A fost... minunat!

Un comentariu: