joi, 10 iunie 2010

Can't belive!

Astăzi, după cum am spus şi în postul anterior, am fost la mult-aşteptatul recital de la CFR. Trecând peste problemele care au fost ridicate odată cu hotărârea de a merge *cough*, odată ce am ajuns, am suferit o mică-mare dezamăgire.

Sala nu era nici pe departe la fel de plină cum fusese în iarnă, şi, la o aruncare a ochilor am observat că cei din trupa cu vioara nu se arătaseră. M-am aştezat deci în celălalt capăt al sălii unde era grupul (Simona, Lorena, Andra, Ştefana, prietena Andrei, şi încă vreo alte două prietene, Alin, Matei, un ciudat manelist-metalist, Alexandra Maxim, Ami, şi încă vreo câteva persoane pe care le-am observat mai târziu).

După ce mi-am stabilit eu locul între Simona şi Lorena, doar ce am observat că cineva îmi face semn. Iniţial nu mi-am dat seama cine era persoana, dar apoi am avut un şoc. Era Danny... tuns! Mi-au trebuit câteva minute să-mi dau seama de ... gravitate situaţiei- cred că bietul băiat s-a şi speriat văzându-mi faţa şocată-.

Acum să trecem la recitatul propriu-zis:

Prima pe care am auzit-o cred că a fost Ilinca, care arăta al năibii de bine şi care a cântat doar trei melodii. Ilinca trebuie să fi fost pe locul 2 în topul preferinţelor mele. *o să pun un video în postul următor, când fac rost de ele*

Apoi a urcat pe scenă Danny cu Codruţa- care au avut şi ei tot două coveruri- "Fun House" a lui Pink şi încă una care-mi scapă în momentul ăsta (Ilinca, din câte ştiu eu, a avut nişte melodii compuse se ea, sau una compusă de ea şi un cover). De data asta, spre dezamăgirea mea, Danny nu s-a mai oprit în mijlocul melodiei şi a spus "Hai să o luăm de la capăt", dar de împotmolit nu a scăpat (asta era partea în care Codruţa mima versurile).

Următoarea trebuie să fi fost Ami, care în mod surpinzător m-a şocat- nu că Ami n-ar cânta foarte bine, dar de data asta a fost... spectaculos!-, tot cu două coveruri. Pară-mi-se că am filmat-o.

Penultima trupă, dar nu şi cea din urmă *coughtwice* a fost de fapt Angel şi Alin, şi încă un tip... *ăhm**ăhm*ciudăţel. Aici a fost miezul amuzamentului, pentru că Alin a trebuit să cânte două piese- şi vocea lui nu e cea mai...melodioasă din lume când vine vorba de vocalize- şi a falsat atât de tare, încât aproape izbucnisem în plâns din cauza râsului. Bine, poate n-a fost chiar aşa de rău, da' momentul în care a ...recitat- pardon, cântat "let us leave", momentul în care publicul a izbucnit în aplauze crezând că se terminase şi el a spus pe un ton ispăşit şi terorizat că n-au terminat, şi momentul în care Vlad aproape izbucnise în plâns de groază, şi se ştergea la ochi au fost întradevăr, atât de comice încâ am izbucnit într-un râs isteric. *Simona se ţinea cu mâinile de burtă lângă mine, şi Lorena la fel*. Partea cea mai amuzantă a fost totuşi când Andra şi Ştefana a au strigat "Bis"! -Acum, pentru ca Alin să nu se supere spun că a cântat bine, dar că a falsat pe alocuri şi că au fost total nesincronizaţi-.

Bun, am ajuns şi la ultima trupă- trupa cu vioara!, şi fără vioară în acelaşi timp. Asta a fost trupa pe care am aşteptat-o de 6 luni- încă de la sfârşitul recitalului trecut, din iarnă . Şi acum că a venit, fără vioară, m-a încercat o bucure deasta nebună. Îmi simţeam adrenalina înotând prin sânge, cu toate că probabil n-am avut cine ştie ce motive. Toate piesele au sunat incredibil de bine, şi spun cu mândrie că asta a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am auzit/ascultat ... in a while!. 

Primele 3 piese erau nişte piese instrumentale, creaţii ale trupei, pe care nu cred că le-am filmat, mai ales că Lorena şi Simona au lipsit la primele două-trei, şi celelalte 2 sau să fi fost tot 3, au avut şi vocal, tipa care concertase în astă iarnă, din trupa de la Naţional. Tot cu mândrie şi fericire spun că e una, dacă nu chiar cea mai bună voce pe care mi-a fost dat să o aud cântând în faţa mea. Voi pune, desigur, şi nişte videouri cu ei în postul următor, când fac rost de ele.

Per total, am venit acasă cu o stare excelentă de spirit, şi atât de încântată încât am ţipat şi sărit în sus şi cântat tot drumul până acasă- care, fie vorba între noi, a fost lung, mai ales că am mers cu Lore şi Sim şi prin Centru, şi pe la Spirală.

Cam asta să fi fost. Aştept cu nerăbdare următoarea concertare!

*PS:  Tipul de la orgă arăta extraordinar de bine azi, îmbrăcat în bluza aia albă, şi mi-am adus aminte în sfârşit cu cine semăna! Cu Griffin, din Jumper, doar că versiunea cu părul drept. Mă bucur deci că am reuşit să-l felicit.*

Cineva care să-mi împărtăşească entuziasmul?

3 comentarii:

  1. ermm da okay deci eu cu stefana iam tinut galerie lui alin 8-> =))
    daca mai canta o data 8->
    si da tipu ala arata bn :x

    RăspundețiȘtergere
  2. aa si btw
    cip nea botezat grupu =))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit o.o Păi Andra, eu m-am abţinut eroic să nu vă muştruluiesc de faţă cu toată lumea- ştii şi tu ce i-am zis Ştefanei când Aamon a urcat pe scenă şi ea a zis *cough* *ahem* nişte chestii. Sau când v-am mutat una lângă alta. Oricum, la prima întâmplare de care am pomenit, am jurat că deabea am făcut cunoştinţă cu ea şi că e pentru prima dată când o văd.
    Ah, şi de galeria voastră: nu ştiu de ce naiba aţi făcut ca toţi dracii, ştiu doar că atunci când aţi strigat "Bis (Adren)Alin!" aproape mi-au dat lacrimile şi am strigat ca să vă acopăr să nu fie atât de mărinimos o.o

    RăspundețiȘtergere