sâmbătă, 12 iunie 2010

Not over yet!

"My own land has closed its gates on me
All alone in world, it's scaring me
...

My old land is but a pile of sand
Cold and bare but something still is there"

S-a terminat şi anul ăsta şcolar, şi parcă deabea ieri am conştientizat pe deplin. Ştiţi, au fost flori bomboane(pentru că diriga nu a vrut flori anul ăsta) şi diplome, şi felicitări în diverse stadii. Şi acum că mă gândesc la anul ăsta...

Nu regret că s-a terminat. A fost un an plin, plin de evenimente şi emoţii, dar un an neaşteptat de bun. Anul ăsta am fost târâtă la 6 7 olimpiade, şi am terminat cu aceaşi medie ca şi anul trecut. Anul ăsta m-am mai maturizat şi mi-am definit mai bine scopurile şi priorităţile. Anul ăsta am învăţat să cânt la chitară. Anul ăsta am plecat în relaţii excelente cu toată lumea. Anul ăsta plec, ca şi anul trecut, ca şi acum doi ani, ca şi întodeauna. O să-mi lipsească orele alea în plus de matematică, şi să văd chipul binevoitor al profei de civică şi al dirigii, şi mai presus chipurile colegilor mei, care, nu credeam că o să admit vreodată, o să-mi lipsească. Cu doamna profesoară de civică o să mă revăd vara asta- şi cu Andreea, de altfel-, lucru care îmi face inima să tremure de fericire, pentru că voi vedea un chip cunoscut în multitudinea din feţe necunoscute.

N-am gânduri de fericire pentru colegii mei, pentru că dacă aş avea, aş admite că s-a terminat...

And it's not over yet!

Poate la anul, şi nici atunci n-o să admit. O să-mi lipsiţi cu toţii!

Cami mi-a promis că-mi scrie  mailuri pe durata vacanţei, şi parcă s-a mai îndulcit din atmosferă.

2 comentarii:

  1. vreau si eu vacanta asta sa ies cu tine 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Te aştept la Craiova:)) Dar dacă nu dă Domnul, atunci primesc şi mesaje:-" *hugs*

    RăspundețiȘtergere