vineri, 11 iunie 2010

Enjoy, dears!

Spun de pe acum : "Calitatea este incredibil de proastă", ca nu cumva să existe confuzii xD

Am promis în postul trecut că o să pun nişte videouri cu Recitalul, aşa că am revenit. Cu ocazia asta am învăţat să folosesc cât de cât Movie Makerul- datorită lui Alin- şi am uploadat primul-primele mele două videorui pe youtube, lucru de care sunt destul de mândră*cough*.

Aşa, revenind. Deocamdată am doar două, deoarece calculatorul lui Lore merge foarte greu şi doar asta a reuşit să mi le dea, dar să sperăm că poate fac rost zilele astea de celelalte, şi le postez.

În ordinea reprezentării:

----------------------------------------------------------

Note: 1* Am zis eu că seamănă cu Therion, şi acum că am aflat de la Alex (de la teatru) că se numesc Aamon, am ştiu că am avut dreptate. Iată şi de ce:

"In ancient days of Khem

A Pharaon was praising

The sun above Amon

Osiris, Mother Isis and Thoth
"

Bine, Amon face parte şi din mitologia egipteană, mai e şi o trupă de de Death Metal cu numele Amon Amarth, şi cu toate astea...

Later edit: La o altă căutare, am găsit asta: "În demonologie, Aamon este unul dintre asistenţii lui Astaroth şi unul dintre cei trei demoni care slujesc pe Satanachia. El cunoaşte trecutul şi viitorul, dând aceste cunoştinţe celor care-şi vînd sufletul Satanei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu