miercuri, 9 iunie 2010

And whither then? I cannot say

"The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road had gone,
And I must follow, if I can,
Persuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say."

Mi-am neglijat în ultimele luni blogul, din pricina ocupaţiilor diverse care mi-au mâncat din timp- uneori absurd-, şi a sentimentului stătut de neplăcere la vederea postului anterior pe care l-am eliminat- pentru că mi-am făcut o promisiune făţişă să nu mai postez chestii absurde care să mă indispună mai târziu- şi am decis să postez.

Acum am observat că bloggingul e la modă în ultimul timp, şi mă tot încerca legat de posesiunile iniţiale.

*cough*

Îi urez un bun venit cam târziu Andreei!

Stăteam acum câteva minute şi mă gândeam că s-a mai dus un an, şi parcă deabea acum m-a cuprins şocul cu adevărat. Nu neg faptul că nu mă întristeză ideea sfârşitului-pot rezista despărţirii- şi parcă totuşi mă simt cumva uşurată. 

Cu ocazia reamintirii viitorului meu... colorat şi prin de toate nuanţele de griuri posibile, am întrezărit şi eu în final o oază de lumină nesperată şi delectare: 26-27 Iulie! *nu intru în detalii deocamdată, ci prefer să degust din moment şi să scriu un post pentru asta cu o săptămână-câteva zile înainte de asta.

Meh, m-am mai apucat de Anna Karenina *care merită, întradevăr, toată stima!* şi am downloadat nişte cărţi de Dostoievki, Marin Preda, Eliade, Oscar Wilde şi alţi contemporani lor pentru a-mi ferici vara asta searbădă care mă ameninţă. 

*Am uitat să zic că acum vreo câteva săptămâni am fost la Librex de unde mi-am luat

"The importance of being earnest"- Oscar Wilde

"Duelul"- Alexandr Kuprin

"Silmarillion"-J.R.R Tolkien

- ştiu că mă urăşti, Deea- şi săptămâna trecută la Lecturi Urbane- de unde am primit gratis o carte intitulată " O lume care se destrămă" scrisă de un autor de care eu am auzit pentru prima oară- Chinua Achebe, care văd că mai are vreo câteva cărţi, şi care sună bine. La o adică, am avut de ales dintre o carte din colecţia Chic- care a ajuns la Andreea în final- şi una cu titlu promiţător, scris cu literă mică- pe care am ales-o din start.*

În cadrul Librexului am făcut câteva boacăne nesemnificative *insert a cough here, because I think Ilinca will piss me 'till I'll relate you all*, precum uitatul să plătesc, aruncarea la 2 metri a unei cărţi şi nu în ultimul rând, chestionarea unui angajat la Adevărul în legătură cu coada cu cărţi gratis care, aveam eu să aflu mai târziu, nu exista.

Meh, nu ştiu ce aş mai putea să spun, decât că... Mâine e recital la CFR!*yaaaaaaaay!*

O să revin cu un post despre asta.*mwhaahaaaaa*

Btw, nu mă pot abţine să nu spun că am luat locul 1 la "Democraţie şi Toleranţă" şi mergem la etapa naţională la Râmnicu Vâlcea *screeeeams*!

4 comentarii:

  1. se vede cat iti place sa citesti :x
    si btw vin si eu maine la CFR *scream as loud as u can =))*
    a can't wait :">
    love ya`
    a si felicitari pentru premiu:>

    RăspundețiȘtergere
  2. *sărumâna, sărumâna*
    Well, eu deabea aştept *screeeeeeeeeeeeams!*
    Şi da, I'm acşuăli very proud of the prize and of teh books *şi cartea astea e superbă, îţi zic o.o*
    *Hugs back*

    RăspundețiȘtergere
  3. Well,ma bucur ca insfarsit te-ai molipsit din obsesiile si ambitiile-nu,nu chiar ambitii-legate de blog.Mai mult deacat atat,ma simt atat de mandra si impacata ca te-am convins sa citesti Tolstoi,Eliade si..ziceai ceva de Marin Preda?
    Cat despre concurs,abia astept sa mergem!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei! Am citit Eliade şi mi-am făcut blog înaintea ta, da?!*cough**laugh*
    Cât despre concurs, şi eu deabea aştept!

    RăspundețiȘtergere