duminică, 31 octombrie 2010

Review.

Îmi reciteam de curând postările mai vechi de pe blogger, şi apoi am trecut la wordpress, şi am sesizat cât de mult am crescut. Probabil, indirect, oricine mă cunoaşte a simţit asta, şi chiar eu, dar uneori spiritul meu evolutiv, conştientizat, pare neclar,ambiguu, aflat chiar diametral opus cu sensul iniţial al cuvântului.

Mă surprind astăzi, cum m-am surprins de când mă ştiu, analizându-mi felul de a fi, şi constat pe fundul personalităţii neschimbate câteva denivelări şi deformări.

Mă întreb de altfel cum o să arăt peste încă 10 luni, peste încă 10 ani.

Recitind postările, mă încearcă un sentiment de amărăciune, vanitos, că poate n-o să-mi ajungă nimeni la mine ca şi persoană umană, complicată şi neînţeleasă, citindu-mi vechile posturi. Decid oricum să le păstrez, ca un epitaf al unei personalităţi evolutive. Trag o linie şi subliniez începutul unei noi ere în universul complicat şi alambicat.

Ciudat cum am tras linie tocmai când am intrat într-o nouă eră scrisă, a vârstei.

În principiu am rămas la fel, dar m-am mai maturizat puţin, cu un an, cu o decadă emoţională.

Mi-e totuşi somn şi asta n-o să se schimbe niciodată.

*yaaaaawn*

Un comentariu: